PAUS

Ni vet ibland, ibland kan man känna att man bara vill sätta livet på paus. Kanske för att man har ett moment man vill spara för evigt, andra gånger för att livet snurrar på alldeles för fort.
Just nu behöver jag göra en paus för att hinna vila.. Men vi ses! Ta hand om er!! KRAM
Postat av: syster yster
2012-09-29 / 18:31:04

så du kommer att sluta blogga?


Postat av: Li
URL: http://piggelinda.wordpress.com 2012-09-29 / 20:55:03

Jag pausar också, men i Wien. Jag hör av mig när jag kommer tillbaka till Sverige :)


Postat av: Tess
2012-09-30 / 21:04:12

Syster yster: Näe, jag bara pausar en stund nu när det är så mycket på jobbet.. :)
Li: Låter bra det! Ha så mysigt!!

Kram till er båda


Postat av: Linda
URL: http://piggelinda.wordpress.com 2012-10-10 / 21:31:57

Hur lång paus tänkte du dig?? Min paus är över och jag liksom väntar/saknar dina inlägg.


Postat av: Tess
2012-10-15 / 12:12:23

Linda: Jag vet inte hur länge denna paus varar.. Jag vet bara att jag behöver pausa just nu. Kanske så jag har tid att dansa ?! (fick plötsligt en låt i hjärnan) :) När jag vet vad som händer säger jag till. lovar. kram


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?