Just nu..

..är det disco i köket (jag tror någon bakar). När musiken tystnar mellan varven, hör jag fåglarna utanför..
Jag har suttit och ätit glass i solen i eftermiddag och kinderna är fortsatt varma.. :)
Det har gått och blivit riktigt varmt här i skåne medan jag har rest runt halva riket.
Såhär såg det ut i norrland..
Huvudstaden kan man bara ana...     Och jag känner mig såhär: :)
Postat av: Marika
2012-03-28 / 09:25:26

Åh, så härliga vårblommor! Det är stor skillnad på Sveriges finaste :) landskap så här i början av våren.


Postat av: Sara
URL: http://saragunnarsson.blogspot.com 2012-03-28 / 21:15:02

jag saknar Skåne!... värmen framför allt! ;)


Postat av: Eva
2012-03-28 / 23:38:07

hej

det har tinat mycket hos oss. +grader och solsken. på altan i hörnet +20. härligt. vi ser en bit av gräsmattan he he he


Postat av: Eva
2012-03-28 / 23:40:10

Måste få fråga om de är PÄS nya Diakonissa som sitt, ligger i stolen?


Postat av: Anonym
2012-03-29 / 20:00:09

Härligt att se avslappnade, rofyllda personer mitt i vardagsstressen, som vilar och hämtar ny kraft och inspiration. Beundransvärt!!


Postat av: Tess
2012-03-29 / 20:27:12

Marika: Jag tror du är partisk :)

Sara: Skåne saknar dig med!

Eva: Norrland låter riktigt nice! Det jag märkte då jag var hemma, var behovet av solglasögon. Reflekterande snö är LJUST för ögonen! Och visst är det jag i stolen, men om det är lika med en blivande diakonissa är jag osäker på..

Mamma(gissar jag): Vet inte hur inspirerande den där posen är.. Men stolen var skönare än jag trodde! :)


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?