Drömmar



Inte för att jag har sett alla mina drömmar uppfyllda, utan för att det ger mig hopp om att
de kan inträffa, om jag aldrig slutar hoppas, drömma och längta! Och även om de aldrig inträffar,
har jag i alla fall haft roligt åt dem på vägen.. :)

Och jag är tacksam över att Gud hittills aldrig skrattat åt alla mina galna och omöjliga
böneämnen.. Jag brukar inse, efter ett tag, att vissa saker vill jag nog ändå inte.
Fast ibland händer faktiskt saker som jag inte väntat mig.. En del kallar sånt bönesvar! :)

Hmm.. just nu känns det som att en del kommer spekulera i vad som hänt egentligen.
Det har inte hänt något speciellt. Jag blir bara alltid så berörd av citat som ovan. 
Eller så kanske det beror på den process jag är i.. Men jag är alldeles för trött för att 
analysera det nu. Det är inte speciellt intressant heller..
Det som ÄR intressant är att drömmar faktiskt kan få en att le, hoppas och ta en
till ställen man aldrig trodde!

(Insåg precis att det är hur jag tänker om Gud oxå. Han får mig att le, hoppas och tar 
mig till ställen jag aldrig trodde..)

I alla fall.. Dröm sött !!! :)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?