Kontakt sökes.

Har uppdaterat min mobil. Från 1.6 till 2.0. För att kunna ladda ner appar (Ja, det är sant, jag har inte laddat ned någon app hittills). Olof varnade mig för att jag kunde förlora alla mina kontakter om jag inte gjorde en backup. Jag lyckades aldrig fatta hur man skulle göra denna backup så tillslut skrev jag ned alla nummer för hand. Det var ju bra. För alla telefonnummer raderades verkligen. Så det var ju tur att jag skrev ned dem alla på en lapp (eller det blev faktiskt några lappar). Det är bara det att nu kan jag inte hitta lappen! Så om jag inte kontaktar dig på ett tag beror det på att jag letar efter lappen jag skrivit ditt nummer på.. Speciellt om du har ett alldeles för vanligt namn för då är du svår att hitta på www.hitta.se

 

Detta är varför jag känner igen mig i föregående inlägg..!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?