Tantvarning.

Det är ganska kul att tanter kommit på modet :) Som att Elin Ek (Grynet) skrivit en bok till tantens lov!
Av någon konstig anledning har tant-begrepp alltid varit något positivt för mig.
Tanter kan va så enormt söta samtidigt som de säger sanningen rakt upp i ansiktet på en.
Lika omsorgsfull. Lika sant.
Om de tycker att något är fel, så gör de något åt det. Utan att bry sig om vad alla andra tycker.
I min tankevärld går man aldrig hem hungrig från en tant. Man kan dessutom lära en massa
finurliga husmorstips av en dem.. Och en del tanter blir aldrig gamla. De hänger med i debatter och teknikutveckling lika väl som alla andra.. De kanske är 80år på utsidan men de är fortfarande
25år på insidan :)
Jag är varken eller..                            
Men ja.. en dag kanske jag blir en tant på riktigt.. hoppas jag :)
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?