Välkommen till Köpenhamnsvägen!

Då var det dags igen.. Att flytta in. Ursäkta röran! 
Också detta år bor jag kollektivt. Denna gång med en tjej som heter Krista och kommer från USA.
Lite komiskt är att jag flyttade in utan att egentligen flytta något. Eftersom jag behövde jobba då vi
skulle flytta så bar min faster, kusin samt Krista och Gustav upp mina lådor.
Till fjärde våningen utan hiss! Tack !! 
 
Trots att jag studerat i Malmö i två år nu har jag aldrig bott här på riktigt. Jag har testat på andra 
spännande orter i skåne, som Eslöv och Landskrona. Men nu är jag här.
Så kom och hälsa på vetja! 
 
 
Postat av: Sara
URL: http://saragunnarsson.blogspot.com 2012-09-06 / 19:58:32

Jag kommer!


Postat av: Anonym
2012-09-06 / 20:40:00

jag lovar att det var ett nöje:) Träningvärk framsidan av låren tills igår! superbra träning- kanske starta flyttfirma ;) Kram B


Postat av: Tess
2012-09-07 / 14:13:47

B: Oj, så jag missade ett tillfälle till träning då :) Flyttfirma kanske vore något! :) Tack igen!!

Och Sara: Du är så välkommen!


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?