Hurt



Har vissa citat som jag aldrig glömmer. Denna hittade jag på en t-shirt. Vet inte vem som myntat begreppet.
Men det ligger en hel del sanning i det.
Så mycket dumt jag kan göra när jag är sårad. Och sårad är jag ju för att jag längst och innerst inne
tycker om. Annars skulle jag ju inte bry mig...   
Kanske är det också vad jag behöver se, när andra tar ut sin ilska på mig, att bakom allt det finns det någon
som faktiskt bara vill bli älskad!
Postat av: magdalena
URL: http://dagarmedmagdalena.blogg.se/ 2012-01-15 / 11:01:55

oj så sant!!! så där är det verkligen. borde försöka se det mer! kram till dig!


Postat av: Sofia
URL: http://sofiafranzen.wordpress.com 2012-01-15 / 17:52:55

Åh så sant. Jag känner igen mig. Kanske det är så att alla känner igen sig. Detta citat vill jag använda! Kul att träffa dig förra helgen förresten, sötnöt :)


Postat av: Tess
2012-01-16 / 06:49:30

Skönt att det finns fler som känner igen sig! Då är jag inte helt ute och cyklar med mina tankar.. :) kram!!!



ps. Sofia, det var nog DU som var sötnosen. Kände mig inte direkt söt i min outfit.. Snarare manlig :)


Postat av: frida Nyburg
URL: http://fridanyburg.blogg.se/ 2012-01-16 / 08:05:00

Fint sagt:)



Allt bra?



Tänkte höra om du vill tjäna pengar på din blogg? det är helt gratis och du behöver inte ha många besökare för att göra det. Klicka på min annons för ADsettings och bli medlem så rullar pengarna snart in:)



kram FRida


Postat av: Tess
2012-01-16 / 23:04:27

Tack för erbjudandet, men jag tycker att det är FÖR MYCKET reklam redan. Så jag passar nog helst.. :)


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?