Spenatsoppa

  Igår var min smågrupp här (dvs en grupp av människor som träffas och pratar tro och liv en gång i veckan).
  Vi åt spenatsoppa och krängde kakor. Jag gillar människorna i den gruppen. Vi är så olika. Vi hade nog 
  aldrig träffats om det inte vore för kyrkan. Och jag är så tacksam för hur de alla berikar mitt liv men skratt,
  tårar och livsberättelser..

Postat av: Eva
2012-02-03 / 18:57:24

Denna maträtt påminner mig om då jag gick i 1;an eller 3;an. Tyckte inte om den då,nu går de bra. Denna soppa värmer, Vi har -28 usch!


Postat av: Tess
2012-02-04 / 10:35:29

Hör att ni har kallt där uppe. Kan se igenfrusna billås framför mig.. Ögonfransar som blir isigt vita och klistrar ihop.. Då är det bra att bli varm inombords! :)

stor kram! tess


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?