Vad motiverar mig ?

Bra fråga. En klok vän påminde mig om detta:
"Jaga dina drömmar istället för att springa från dina rädslor"
Postat av: Sara
URL: http://saragunnarsson.blogspot.com 2012-04-16 / 14:18:27

Vet du! Idag blev jag helt så där Tess-sugen när jag kom in på din blogg!! :) Hoppas du har det bra.

Kram!


Postat av: Sara
2012-04-16 / 19:06:03

Tess-sugen = komma hit och dricka en kopp kaffe?

Välkommen när du vill! Skånerost finns här för dig! :) kram!


Postat av: Sara
URL: http://saragunnarsson.blogspot.com 2012-04-19 / 21:44:50

Att ta mitt namn, är det ett sätt att övertyga??

Oj så trevligt det vore. Men få se... tror det finns något hinder... ;) Kram!


Postat av: Tess
2012-04-19 / 22:19:21

Väldigt omedvetet låtsades jag vara dig för en liten stund.. Visar nog bara på mitt förvirrade tillstånd :) Går dock inte länka vidare från mitt svar (= låtsas-sara).

Och sen.. hur var det nu?! Är inte hinder till för att överbryggas?? :) När ska de uppfinna teletransportören för snabbare förflyttningar?! :) kram


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?