Folkfest med norrlandstouch :)

Eslöv har firat hundra år med att bla bjuda in Bo Kaspers orkester. Det värmde i mitt lilla norrländska hjärta
att höra hans Pite fina dialekt :)
eller hur ?!

Sen har det smällt till å blivit sommar oxå. Skulle tro det ligger runt 30strecket idag
så just nu är jag glad att det blåser mycket i skåne :)


Har sista redovisningarna i veckan. Ska packa och flytta. Haft besök från norr
också. Kul. Det är då jag får sightseeing att bli av :)
 
kram till er alla nu kommer jag snart hem :)

Postat av: Lovisa Hägerlund
URL: http://www.gladjespridaren.blogspot.com 2011-06-07 / 10:18:47

Hej vännen!

Så roligt att du bloggar!

Jätte mysigt å läsa det du skriver =)

Åker du till Pite över sommaren eller hur ser sommaren ut för dig?



Själv tar jag en dag i taget och väntar på att vårt lilla mirakel ska titta ut någon gång i juli.

Kolla in min blogg också om du vill... är inte alltid så aktiv men när jag väl skriver så kan det bli flera inlägg åt gången =)



Massa kramar Lovisa


Postat av: Tess
2011-06-11 / 13:14:15

Men HEJ!

Kul att du hittat till min blogg & ännu kuligare att du uppskattar det du läser!

Det blir Pite sommar för mig. Hoppas dagarna rullar på bra för dig och magen och maken :)

Ska kolla in din blogg. KRAM


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?