Vänskap..

”Vänner är sådana som vet allt om en och tycker om en ändå”

:)

Jag är så tacksam för sådana vänner, som står ut med mina egenheter.

Som kastar bort matresterna jag inte kastar bort (för att jag vill återanvända dem).

De som förlåter mig fast jag e sen ibland..  Som säger åt mig med ett leende,

när jag inte tänker efter före..

 

TACK ALLA ni!!

NI är så fantastiskt värdefulla!!!

Både er jag känt länge och de som ramlat in på sistone..

Ville bara säga det.. :)

Och ni som inte kände till om mina egenheter ovan..
Jag är tacksam för er med!!!
Lessen om jag skrämde er.. :)

Postat av: becky
2011-01-28 / 15:50:32

nämen, vilken snygg bild alltså! speciellt på mig!! :P


Postat av: Tess
2012-05-07 / 18:21:20

Jag ääääääääääälskar den där bilden! :) kramis


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?