Att säga vad man tycker..

Smaka på det här ordet:

KNULLA

Ok, tänk sedan att det är det första du ser när du kliver in på en restaurang i Stockholm. En restaurang du tror har lite klass.

Det står alltså inte ens VÄLKOMMEN! Det första du ser är en väggmålning med en gubbe som säger knulla..

Jag tycker faktiskt inte att det passar just där. Det får mig INTE att känna mig mer välkommen. Det får mig INTE att känna att jag kommit till en mysig restaurang!! Det får mig BARA att fundera på vad de egentligen vill säga med en sådan bild :S

 

Hofdessert på Sturehof.

 

 

Postat av: Li
2011-01-11 / 18:40:52

Ja det var ju en rätt konstig välkomsthälsning... Hoppas det smakade bättre än vad det lät... välkomnandet alltså.


Postat av: Julia
2011-01-11 / 22:49:25

Hoppla!

Ja, man undrar ju... intressant. Du får skriva till dem å fråga, å meddela svaret senare ;-)


Postat av: Tess
2011-01-12 / 10:43:43

Serveringspersonlen visst inte vad som menades med bilden, bara att en känd person hade gjort den.. Och maten smakade bra, men jag vet inte.. För mig är känslan viktig. Det förtog stämningen på något vis att det stod så. Kändes inte som att gå på fin restaurang för att fira.


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?