Ifall någon undrar så..

..JA! Jag gillar fika :)



Och även om jag oftast fikar hemma (billigast så) ingår det liksom i plugglivet
att leta på något mysigt fik i pauserna :)



Hehe.. tycker namnet på denna mackjärnsgrillade bulle är så roligt: klämd dansk
Hur kommer man på något sådant? Är bulle mer danskt än svenskt? :)

Oavsett.. Kom hit! :) Alla ni långt borta och nära... Välkomna hit på fika!!!
Vore roligt :) Kram

Postat av: Magdalena
URL: http://dagarmedmagdalena.blogg.se/ 2011-04-08 / 16:51:18

åh mums verkar gott å mysigt. saknar studentliv lite. varför är skåne så långt borta?

kram på dej!


Postat av: Tess
2011-04-09 / 09:20:22

MysMagdalena:) Att fika hos dig är något jag VERKLIGEN uppskattar!!! kram


Postat av: erica
2011-04-09 / 19:57:25

Ja, fikatiden i Piteå minns jag med glädje:D Numera är det inte inte lika mkt fika... Nästa vecka bestämmer jag om jag kommer å hälsar på dig eller inte. Beror lite på hur jag kommer att arbeta veckan innan..å det får jag veta snart. Hursomhelst. Vi måste höras snart! Stor kram


Postat av: Tess
2011-04-11 / 07:32:58

Erica, Jag hoppas du kan komma!!! :) KRAM


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?