C´est la vie



Malmö är verkligen mångkulturellt. Finns falafelställen i varje hörn (billigt å gott!)
Vill du göra själv kolla här. Har introducerats till Italiensk glass oxå (mums!)
Men roligast är människorna !!! Och jag som ibland är så less på tågen måste
säga att det är bästa stället att träffa sköna människor på!!! Idag hade jag
en knacklig konversation med världens sötaste tant, som bara kunde franska.
Och jag ångrade grovt att jag inte satsat mer på min franska då jag hade
möjlighet! Men jag förstod nästan allt (typ tre fjärdedelar kanske..) av vad hon
försökte säga och hon förstod inte mig alls :)  
Postat av: Becky
2011-04-17 / 20:28:08

Du borde sätta upp en ny bild på hur du har klippt dig på bloggen eller facebook!


Postat av: Tess
2011-04-18 / 09:28:34

Men kära syster.. vilka krav :) Tycker du inte det syns nog på bilden här? Min fantastiskt tillrättalagda lugg sticker ju ut under mössan :)


Postat av: erica
2011-04-18 / 15:06:15

Mångkulturellt. Det älskar jag!

Ska bli roligt å sen en liten bit av detta kanske.Men roligast å träffa dig förstås.


Postat av: Tess
2011-04-18 / 16:14:37

Kul blir det! Ser fram emot lite mer norrländskt blod här nere :) Har haft hemlängtan sedan jag såg "Hur många lingon finns det i skogen?" kram


Postat av: Anna
2011-04-19 / 14:21:12

Jag vill ju också se ditt nyklippta hår!

Men vilken film har du sett? Låter som en mysig naturfilm... :) Själv var jag och såg "Hur många lingon finns det i världen?" för ett tag sen! :)


Postat av: Eva
2011-04-19 / 16:52:54

Luggen ligger jätte fint:) he he

I Ume gick de bra. Samma DR som opade mig gjorde även detta ingrepp.

Ganska ont efteråt, panodil hjälper.

Jag satt i en typ tandläkarstol he he. Fick droppar för hela kommunen. Känner redan skillnad . Inte lika mkt dubbelseedende.

Ha de bra Glad Påsk


Postat av: Tess
2011-04-20 / 09:04:55

Anna: Som vanligt är det jag som blandat ihop det.. Är "Hur många lingon finns det i världen?" filmen heter. Hehe.. :)

Eva: Glad att det gått bra!!! Dubbelseende är ingen höjdare. Glad påsk! KRAM


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?