långtråkigt.. knappast :)



Det är faktiskt rätt långt till Örebro härifrån.. Bara att man kommer från andra hållet än
jag är van vid :) Förra veckan tillbringade jag och en hög andra tjejer en hel del timmar
i bilen på väg dit och hem igen.. Det blev en hel del stopp på Mac Donalds :) Godisintag &
nostalgitrippar i musikens värld.. (Önskar jag haft en videokamera när rörelserna kom igång!)

Sen lärde jag mig några nya "billekar" också.. Vad gör man inte ?!

 

Frida berättade den mesta galna historien om en blind busschaufför.. Kändes inte så stabilt.

Men så lät vi henne inte berätta till punkt heller..


Leken gick alltså till så att en person berättar en berättelse. Och de andra får stoppa när som
helst med frasen "nej, men så var det väl ändå inte.." Och då måste berättaren ändra historien.
Kan bli hur galet som helst :)

Ett tips när man inte har nå´t bättre för sig.. :)
kram tess
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?