Vad är det för fel på mig?!

Häromdagen kände jag mig lite ur gängorna.. Varför måste jag alltid

fundera så mycket? Varför kan jag inte vara som alla andra?

Vad är det för fel på mig?!

Pratade med en av mina kombos och fick till svar:

"Det finns två sorters människor. De psykiskt sjuka och

de inbillningsfriska. Så du är helt normal !! " :)

Hmm.. Känns ju kanske inte helt stabilt men det är ju skönt

att man passar in någonstans! :)

 

Kommentar 20/11. Mamma tyckte jag lät lite deppig i texten..

Det är ingen fara, jag lovar. Var bara en så´n där tanke

jag antar de flesta tänkt någon gång. Kommentaren ovan

gav mig perspektiv. Jag tyckte den var rolig !!

Men jag vet.. jag har lite konstig humor :)

 

Postat av: erica
2010-11-18 / 17:48:31

Åh, vilken fin bild!


Postat av: Anna
2010-11-19 / 11:08:32

Otroligt fin bild! Det är ju inget fel på dig :)


Postat av: Kombon
2010-11-27 / 20:12:01

Bilden ser magisk ut!


Postat av: Tess
2010-11-30 / 10:55:32

All ära till fotografen Marika!! :)


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?