Släkten är bäst!! :)

Har varit i Stockholm i helgen för att fira en 60åring. Mysigt att träffa
släkten!! Tyvärr var inte alla där men.. några :) Resten får jag längta
efter till dess jag träffar dem!
Lillebror och storasyster töntar sig framför kameran :)
Musslor kokta i hummersås samt pommes på Belgobaren :) Gott!!
Var lite action på stället med.. En kvinna satte i halsen och de fick
göra heimlich manöver. Det gick bra! (Nej jag vet, jag gick inte
dit.. Det var redan så många där. Men visst hann jag tänka en del.)
Det blev firande i dagarna två. Här Camembert, persilja och hjortronsylt
på restaurang Stekpannan. Gott det me!! Trevlig personal oxå! Men var lite 
svårt att hitta dit.. Roligast var att gästerna sjäng med i "Ja må du leva!"
Lillasyster fryser. Enligt rapport mer vinter i Stockholm än Pite..
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?