Spel

  Förr såg det ut såhär när man spelade spel med varandra (ja, ok.. man behöver inte se lessen ut över förlusten)
 



Idag ser det ut såhär
 Varsin fotölj.. I varsitt hörn av rummet..
Men de spelar fortfarande med varandra. Jag tror de spelar wordfeud. Jag behöver lära mig ladda ned appar.. :)
Postat av: Li
2012-02-20 / 20:23:49

JAAA!! Lär dig fort och Wordfeuda med mig! :)


Postat av: Sara
URL: http://saragunnarsson.blogspot.com 2012-02-20 / 20:45:07

HAHA! känner igen det där :)


Postat av: Marika
2012-02-20 / 21:20:43

Jag tror jag skulle gilla wordfeud om jag hade en mobil att spela det på MEN jag har ju förkärlek för det där med ögonkontakt också så nej, jag håller mig nog till Carcassonne.


Postat av: magdalena
2012-02-21 / 08:59:41

ja jag förundras över att typ hela svenska folket spelar alfapet med varandra med telefonen! kan inte låta bli att känna mig lite åsidosatt när man träffar vänner som man inte ser så ofta och märker att dom mitt i samtalet tar fram mobilen för att spela med 8 andra vänner...

föredrar nog ändå gamla tiders spelkvällar. :-) kram på dig vännen


Postat av: Tess
2012-02-21 / 19:34:59

Det är konstigt det där med mobiler.. Gör folk frånvarande fast de är närvarande och närvarande fast de är frånvarande :)


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?