såhär är det...



För er som följde bloggen förra året, så vet ni att jag pluggade i Malmö
och bodde i Eslöv med Karin, Stefan & Marika.
Nu bor jag inte där längre. Jag har flyttat till Landskrona. En liten stad
på Skånes västra kust. Hittills har jag bara bevandrat Landskronas
gator två gånger. Första gången med guide. Andra gången gick jag nästan vilse.. :) 
Men jag tycker det är mysigt här. Mysigt för att vi (i det nya kollektivet)
får bo i ett hus med trädgård! En trädgård med fruktträd :)
Och som det ser ut just nu blir vi fem tjejer som delar på fyra rum. Men det
känns inte trångt (åtminstone inte än) för huset har stora ytor!

Nu ska jag snart och plocka upp min syster på flyget! Det blir roligt!
Välkomna att hälsa på, det finns rum för er med!!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?