Ibland..

..skulle jag bara vilja packa min väska och hoppa på första bästa tåg från mitt liv.
Ibland känns det bara inte värt det. Varför försöker jag ens? Varför hoppas och tror jag?
Men ändå är jag kvar. För jag tror inte det går att fly från livet. Det är tänkt att levas.
Precis som trädet, i hjärtat av Malmö, som jag fotat under..

  sommar,

      höst,  

  vinter


& vår.   
Det står kvar.. Oavsett väderlek, står det kvar och VÄXER mitt i allt !!
Det vill jag också göra! :)
Postat av: Maria Lindskog
2011-07-04 / 13:45:46

Åååh fina Therese, du är så kreativ och klok! :) Hoppas du har en fin sommar i Pite.

Många kramar från Maria


Postat av: Tess
2011-07-09 / 10:22:10

Ååh, TACK! Jag har det bra. Har bloggabstinens från och till, men finns inte riktigt tiden till det just nu.. Hoppas sommaren är fin hos dig med! KRAM!!! /tess


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?