Vad fort livet går..

 (Lessen.. dålig kvalitet pga mobilfoto)
..Jag hinner inte med! På sistone känns det som det händer så
mycket att jag inte vet vad jag ska skriva. För vad kan man säga
om det som händer i Japan egentligen? Ëller Libyen?!
Och i jämförelse med det känna alla andra små vardagsbekymmer
som bagateller. (Minns fortfarande när vi fick lära oss det ordet i skolan
-tyckte det lät så roligt!)

För hur intressant är det egentligen att en av växterna i köket
helt plötsligt börjat växa på ljusslingan i fönstret..

 förunderligt..!

Eller att jag åkte på värsta feta smällen på bandyn senast..?

Vad konstigt det är att mitt liv rullar på när deras liv är helt upp och ned.
Postat av: Li
2011-03-18 / 11:23:53

Skämta!! Ser det ut sådär i Skåne?!!

Ååå väldigt mycket mer vår än i Stockholm...


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?