sommarminnen



Bloggen har haft semester.. Men inte jag. Även om det ändå känts så på sätt och vis..
Vädret har varit helt underbart!!! Men eftersom jag jobbat har inte riktigt tiden
räckt till, till allt jag vill.. Nåja. Hösten har också sin charm :) Och jag har faktiskt
längtat efter att få börja blogga igen! Hoppas vi ses !!! kram tess
Postat av: eva
2011-08-12 / 19:41:41

vilka fina mjukkakor. jasså du har oxå sett den där ovanliga fjärillen:)

Jobbat på 3B?

Nu är jag riktig "pancho", men oj så lite man får:(

Har haft en underbar sommar, maken mår prima.

CAP då han sover= pigg.

Ska hälsa på 3B på mån, ska till ögon.

Hur länge ska du läsa?



Många kramar Eva


Postat av: Li
2011-08-14 / 13:14:45

Gillar starkt att du är tillbaka!!!


Postat av: Tess
2011-08-14 / 18:52:29

Eva: Har jobbat på 3b. Så roligt att träffa alla! Men du saknas!! Härligt att du haft en underbar sommar!!! Har ett år kvar att läsa men jag hoppas vi springer på varandra snart :) KRAM ps.fjärilssorten har jag ingen koll på.. Gillade fotot bara:)



Linda: Välkommen tillbaka !!! :) kram


Postat av: Lovisa Hägerlund
URL: http://www.gladjespridaren.blogspot.com 2011-08-15 / 17:52:51

Så roligt att ha en blogg till att följa igen! Kram Lovisa


Postat av: Becky
2011-08-15 / 20:54:39

Harlig bild pa hubbe! Du far val kolla in min tumblr nu under min visit har i belgien: seaturn.tumblr.com


Postat av: Tess
2011-08-18 / 18:58:12

Lovisa: Vad glad jag blir!!! :) Hoppas allt är väl med lilla familjetn! kram



Becky: Tror du tagit fotot på Hubbe, jag snodde det.. Såg så mysigt ut! :) Hoppas ok?? kram


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?