Livet i kollektivet

Det är så lyxigt att bo med så fina människor som jag får göra! Häromdagen behövde Karin paus i pluggandet, då städade hon ur diskmaskinen och dammsög lägenheten. Eller på helgen, när Stefan kommer hem och fyller på godisförrådet :)  Stefan & Marika är så söta. Om man inte har egna planer frågar de alltid om man vill me, om de ska någonstans. Likaså gör Karin. Jag känner mig så bortskämd. Bortskämd med att ha Marika att diskutera mina skoluppgifter med. Eller att ibland bara komma hem och sätta mig i soffan, för någon annan fixar maten..

 

Mitt bidrag hittills är nog bakningen.. :)

 

Postat av: Biggan
2010-11-03 / 20:00:19

Inte fel komma hem och någon annan fixar maten men ditt bidrag är ju underbart, säger jag av erfarenhet...gofika!


Postat av: Tess
2012-05-03 / 23:13:21

Tack!!! (fattar inte varför jag inte kommenterat här tidigare..) kram.


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?